Звернення громадян та юридичних осіб

Положення про порядок роботи зі зверненням громадян та організації особистого прийому громадян

Юридична служба як структурний підрозділ Академії забезпечує кваліфікований, об’єктивний, неупереджений і своєчасний розгляд звернень й запитів громадян на доступ до публічної інформації з метою оперативного вирішення порушених у них питань та задоволення законних вимог громадян.

Запит на доступ до публічної інформації

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація – це відображена та задокументована* будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

* Згідно з нормами чинного законодавства запитувана інформація має бути готовою і доступною, Академія як розпорядник не зобов’язана «обробляти та узагальнювати інформацію з використанням конкретно заданих параметрів запитувача». Луганська державна академія культури і мистецтв, як розпорядниця повинна володіти інформацією на момент отримання запиту на доступ до публічної інформації й така інформація повинна знаходитись на певному матеріальному носії. Вищий адміністративний суд України у своїй Постанові Пленуму «Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації» від 29 вересня 2016 року у п. 9.1 роз’яснив, що «збереженість на матеріальних носіях як головна властивість інформації означає, що вона повинна бути викладена у письмовій, аудіовізуальній, електронній чи іншій матеріальній формі та зафіксована відповідно на папері, магнітній, кіно, фотоплівці, оптичному диску або іншому носієві… З цієї властивості випливає, що на момент виникнення правовідносин щодо неї публічна інформація повинна бути заздалегідь готовим, зафіксованим продуктом діяльності. Закон не регулює відносин зі створення публічної інформації; предметом його регулювання є діяльність з приводу інформації, яка вже існує (створена, отримана, знаходиться у володінні) на момент виникнення конкретних інформаційних відносин з приводу неї…».

Згідно з Законом України «Про доступ до публічної інформації», відповідь на запит про доступ до публічної інформації має бути надано не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Датою подання запиту на доступ до публічної інформації є дата його реєстрації Юридичною службою. Якщо запит на доступ до публічної інформації надісланий до Академії через заповнену форму в неробочий день, то датою подання такого запиту на доступ до публічної інформації вважається наступний після нього робочий день.

Звернення громадян

Звернення громадян оформлюються відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються… підприємствам, … організаціям незалежно від форм власності, … або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненні питань. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові громадянина, місце проживання, адреса електронної пошти, номер телефону або інші засоби зв’язку, викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, прохання, скарги чи вимоги. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Загальний термін розв’язання питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Датою подання звернення є дата його реєстрації Юридичною службою. Якщо електронне звернення надійшло на визначену заповнену форму в неробочий день, то датою подання такого звернення вважається наступний після нього робочий день.

ВАЖЛИВО!

Подання громадянином (окремою особою (індивідуальне)), так і групою осіб (колективне) звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.

Нормативно-правова база

  1. Конституція України.
  2. Закон України «Про вищу освіту».
  3. Закон України «Про доступ до публічної інформації».
  4. Закону України «Про інформацію».
  5. Закон України «Про захист персональних даних».
  6. Закон України «Про звернення громадян».
  7. Рекомендації Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини з питань додержання конституційного права людини і громадянина на доступ до інформації.

Контакти

ЛУГАНСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ

Email:  ldakm@i.ua
Телефон:  +380 44 222 51 85

ФАХОВИЙ МИСТЕЦЬКИЙ КОЛЕДЖ
ЛУГАНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ

Email: profi.college.art@gmail.com
Телефон: +380 98 811 08 09